måndag 16 november 2009

Dagarna flyter på.

Hjälp vad snabbt tiden går, på onsdag blir Agnes 3 månader och jag vill helst trycka på paus-knappen nu. På torsdag är det dags för sprutor och det ser vi inte framemot varken jag, Agnes eller pappan, särskilt inte med det senaste läkarbesöket i färskt minne...

Agnes hade några skrikdagar i förr-förra veckan och det var även lite turbolent i början på förra veckan, men det är helt i sin ordning eftersom att hon antagligen tog ett utvecklingssprång. Har världens bästa bok som är hur bra som helst att ta till när det känns lite jobbigt http://www.bokus.com/b/9146210571.html den jag jag verkligen rekommendera till alla med barn under året!

Dessutom har jag ingen rätt att klaga, Agnes är förvånadsvärt nöjd även när det är lite jobbigt. Bara hon får sitta i bärselen eller bärsjalen så går det hur bra som helst. Sen är sömnen tyvärr lite sisådär under sådana perioder, men hon sover nog bättre än dom flesta 3-månaders ändå skulle jag tro.

Nu har Agnes bumbo kommit också, hon ser så stolt ut när hon sitter i den! ska ladda över lite kort sen och lägga ut här. Hon har även fått en matstol men den sitter hon bara i väldigt korta stunder än så länge



Vi har världens härligaste film också på när pappan och Agnes busar, hon kiknar nästan av skratt goungen. Lars ska bara redigiera den så att man kan lägga ut den på youtube så ska ni få se.

Den här veckan är moster Malin i västerås, så då ska vi passa på att ses! Ska bli jätte mysigt, vi längtar efter henne!

1 kommentar:

Marre sa...

oj vad tiden går fort. hoppas sprutan går bra...

ska tänka på er. kram